:P

ganster 2 om Hahaha:
okej chilla nickita, ganster har ganksa rätt, men man behöver inte vara avis för att skriva något sånt haha, han säger bara saning x)
Sv: Okej ytterligare en mupp som inte vågar berätta sitt namn :P om ni två så nu tycker de så behöver ni inte läsa min blogg ? :P de e ingen som tvingar er eller hur ? :P Och som sagt jag gillar att ta kort på mig själv och att alla dom där bilderna från turkiet blev utlagda var ett måste hade inte lagt ut dom annars ? :P Men jag tycker att ni kan sluta läsa min blogg om ni tycker som ni tycker :P Hej då ?:P
// Love N

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Har inte gangstrerna något annat för sig än att dissa andras bloggar? Skaffar er ett mer kreativt intresse och som sagt.... låt bli att gå in på bloggen om den plågar er så mycket.

2010-09-04 @ 17:31:28
Postat av: Gull

Kan inte släppa dom här smågangstrarnas påhopp. Låt tjejen ta så många foton hon vill och kryp tillbaka under stenen ni kröp fram ifrån. Vilket j-vla nöje...att sitta och hetsa upp sig över några foton. Finns det inte viktigare saker att ägna sig åt?

2010-09-04 @ 17:50:59
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut en video när du sminkar dig? eller typ förklara hur du sminkar dig? :)

2010-09-04 @ 18:09:09
Postat av: mamma

Lär dig en sak min kära dotter,när folk engagerar sig i dig på ett eller annat sätt så betyder det att du är en betydelsefull person för dom annars skulle dessa inte ge dig så mycket av sin tid.....

2010-09-05 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0