Hahaha

Gangster om resten...:

Asså tjejen.. Överdriv inte med bilderna, jag tror inte att någon person i världen har lyckats åstadkomma så där många egobilder någonsin i ett och samma blogginlägg. Varför visar du din kropp så mycket? typ nakenbilder.. Jag bjuder på att du ser helt okej ut i ansiktet, men du överdriver.

 

 

Sv: okej "gangster" att du inte ens vågar berätta vem du e är ju skrattretande :P Och sen så skrev jag att jag va tvungen för att det är något fel på MIN laptop så för att kunna spara dom i framtiden på MIN data så blev jag tvungen att lägga ut dom på bloggen för att ville inte ha dom på facebook och de skulle ta år, jag blev tvungen att lägga in dom från en annan data och sen radera dom där det är bara därför alla ligger ute på bloggen! Och japp jag kan säga att jag ÄLSKAR att ta kort på mig själv och när jag väl tar en så tar jag fler för att de e underhållande :P Igentligen så behöver jag inte sitta och förklara mig för någon som verkar lite avis på mig men eftersom jag e snäll så där fick du din jävla förklaring, och haha vadå nakenbilder? xD ursäkta men jag tror du har sett tjejer i bikini förut :P de finns överallt på allas bloggar och facebook så sluta hacka på mig och de har fan just varit sommar så ge dig :P och visar min kropp "så" mycket gör jag inte heller så du kan ge dig med och överdriva nu äru avis eller ? :P antingen så e du en tjej som inte trivs med dig själv, är avis, har inget liv och måste hacka på andra för att må någorlunda bra eller så är du en kille som inte har nått bättre för dig helt enkelt men som sagt jag tycker inte att du har nått att komma med förens du vågar säga vem du är :P

 

// Love N



Kommentarer
Postat av: sofia

men wie wie wie wie ''gangster'' det är ju inte naken bilder om hon har bikini på sej ! lix man brukar ju ha bikini på sig när man är på solsemster, right?

sen om hon vill ta massa bilder på sig så får hon väll göra det för det är inte ditt problem ! + nickita är så underbart vacker så det finns fan inget att gnälla på ! peace !

2010-08-29 @ 21:59:06
URL: http://typsofiasliv.blogg.se/
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en ny tävlig på bloggen där du kan vinna 500 kr att shoppa för hos Dressroom.se, delta gärna du också! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/august/tavling-med-dressroom.html



/Elina & Linnéa

2010-08-30 @ 17:58:04
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Linnéa Thelander

Hahah , vad var det där för kille eller tjej ? :P

Vad fan vore en blogg utan bilder ?!

Idiot där asså! <3

Jätte fina bilder nickita! <3

2010-08-30 @ 19:38:11
URL: http://buyalife.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilka härliga foton. Gangster verkar vara en sur typ. Om han/hon mår så dåligt av bilderna så är det väl bara att låta bli att titta på dem. Gangster har dessutom en väldigt underlig uppfattning om vad som menas med naket. Näe tycker bara det är kul att du vill dela med dig.

Kramizar

2010-08-31 @ 23:38:38
Postat av: ganster 2

okej chilla nickita, ganster har ganksa rätt, men man behöver inte vara avis för att skriva något sånt haha, han säger bara saning x)

2010-09-03 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0