håll käften

''fegisen'' igen om haha:
Men asså, lärarna hade ju fortfarande litat på er ifall simon INTE tjallat? eller? har jag fel?
och vd hade de spelat för roll om dom hade blivit fulla? man kan ju fortfarande lossas som ingenting, då är de inte säkert att lärarna märkt!

Jag har pratat med en av tjejerna som bara vill att alla ska glömma de här nu och de va därför jag tog bort inlägget så jag skulle vara jävligt tacksam om du bara kunde hålla käften med dina jävla kommentarer för jag respekterar hennes ord! Så antingen så kan du gitta här ifrån eller så håller du bara käften helt enkelt :P ditt val ! :P

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeeeeeller, så lyssnar jag inte på vad du säger :)

2010-09-17 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0