.

- om haha:
Fast vänta lite vaffan! Det var inte dom som förstörde resan, det var simon. Innan han börja tjalla var allt som vanligt! OM han inte sagt något hade inte lärarna märkt något och de hade inte blivit hemskickade. Så det här med att lärarna inte litar på klassen längre är ju bara för att simon tjalla. Annars hade ju inget hänt. Annars hade allt varit som vanligt. Inget speciellt.

Förresten så du tycker det hade varit bättre om dom kommit och varit stupfulla eller? För det är vad du skrver.

Dessutom skriver man inte i sin blogg sånt där om man vet att folk läser den. Det gör man inte. Jävligt lågt, säg det till dom istället. Face to face.



Jag kommer ta bort de inlägget för att en tjej kom och bad mig snällt, de e så man gör inte går runt och är fittig mot mig för då är man lika med död för mig. Så jag tar bort de BARA för att jag gillar den här tjejen inget annat, och nej inte stupfulla men eftersom hela klassen visste om de och alla visste att dom skulle bli busted redan innan resan så :P Om du tycker de är jävligt lågt så får du tycka de men vet du vad ?! I DONT CARE ! :P Haha vad fan ska jag säga ? nej men gud vad lågt av er att dricka och förstöra allt ? :P och om dom läser min blogg vilket jag vet att dom gör så fine då får dom väll läsa den men ingen har tvingat dom och absolut inte dig heller :P och dom vet redan vad jag tycker om att dom blev busted :P

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

kissie nr 2!

2010-09-13 @ 17:02:24
Postat av: inget

Nickita vafan ja hörde att du blev glad när tjejerna stack :O du försvarar du dom :S

2010-09-13 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0