:P

Anonym om HAHAHA du måste skämta xD:
Tror bara att dom som kommenterar vill få fram att du kanske överdriver lite. Som om du var en del av 94 laget. Jag har själv bra kontakt med deras tränare och jag vet hur det ligger till. Du skulle inte åkt med på cupen egentligen, du talade om att du väldigt gärna ville följa med och du fick följa med som en komplement spelare och fick inte spela mycket alls. Men det var kul för dig att du fick följa med. Men man behöver ju inte överdriva liksom, dock är det nog avundsjuka personer som kommenterar

I början skulle jag bara med ifall någon inte kunde spela men sen innan jag spelade och skadade mig så fick jag veta att jag skulle spelat semin och matcherna också men kunde inte, och jag säger inte de här i min blogg för att skryta om någonting för här skriver jag om mitt liv och allt som händer i min vardag, om någon stör sig på de så hej då jag ber lixom inte er läsa min blogg.. de enda som e är att jag e glad över att få spela med 94orna eftersom jag inte trivs alls i mitt lag och inget annat så alla kan ju bara lägga ner nu :P

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du inte hel svensk? vad kommer dina föräldra eller din mamma/pappa ifrån då? kan du det språket och har du varit där?

:D

2010-10-26 @ 04:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0