HAHAHA du måste skämta xD

... om Haha :P:
HAHA omg lilla gumman. 
Nu är det ju så hära, du spela ju med 95:orna (oftast i lag 2 där). varför skulle du blivit frågad att få spela med 94:orna före alla andra? hahaha, så patetiskt att skriva att du spelar med dom, när du blev inlånad EN cup. 
Föresten så har inte 94:ornas tränare sökt upp dig och frågat om du vill träna med dom, det är du som har sökt upp dom.


Haahahahah du måste skämta att du orkar, japp jag spelade oftast med lag 2 i vårat lag för att mina tränare inte tycker jag e speciellt duktig MEN de tyckte den andra tränaren efter att han hade sett mig spela en match så om du inte vet nått så kan du ju lika gärna gå och lägga dig och skita i mitt liv och min blogg ;)

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror bara att dom som kommenterar vill få fram att du kanske överdriver lite. Som om du var en del av 94 laget. Jag har själv bra kontakt med deras tränare och jag vet hur det ligger till. Du skulle inte åkt med på cupen egentligen, du talade om att du väldigt gärna ville följa med och du fick följa med som en komplement spelare och fick inte spela mycket alls. Men det var kul för dig att du fick följa med. Men man behöver ju inte överdriva liksom, dock är det nog avundsjuka personer som kommenterar

2010-10-25 @ 16:38:53
Postat av: Anonym

asså guuuuud, jag förstår inte hur du orkar! Jag skulle vara stolt om jag spela med 94:orna. Men fall du vill säga något behöver du inte vara överdriven. Säg bara att du inte tycker hon behöver överdriva med att spela med att hon spelar med 94:orna eller något och jag tror hon själv bara vill prata mer om fotbollen än tidigare eftersom hon inte trivdes i 95:laget. so please just cut it down! hahahahahahah, sjjjyyyyyy!

2010-10-27 @ 21:01:56
Postat av: musse

nej han tycker inte du e bra, du ville spela med dom.

2010-10-27 @ 21:46:44
Postat av: Danni

asså skärp er. Låt henne leva sitt liv. Om ni stör er på ngt, läs inte. Så jävla svårt är det inte!! :o (din blogg e jättebra :))

2010-11-13 @ 21:47:34
URL: http://myfunnylife.webblogg.se/
Postat av: Raj

Hej. Detta är Raj som skriver, (tränare F94 T). Jag vill att alla slutar skriva dumheter på denna blogg. Detta är absolut inte accepterat. Ni 94:or som har skrivit inlägg bör skicka en ursäkt till Nikita. Oavsett hur hon kom med så var hon en del av lagt i Västerås och vi vann cupen alla tillsammans. Det är inget fel att vara stolt! Glöm inte vad jag sa under avslutningen. Rätt attityd på och utanför plan. Ni 94:or har alltid gjort mig stolt, se till att forsätta med det. Raj.

2010-11-15 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0