resten...

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE :) <3

hihi den där duschen levde sitt eget liv tills dom bytte den! xD Observera att det bara är vatten där i som jag råkade hälla över hela mig..-.- hihi min garderob innan någon shopping alls (A) vem hade mest skor med sig? :O OPS mee (A) Undra hur stor väska man behöver för att få plats med den där :P väntade 1 timma på min väska i turkiet mitt i natten..-.-

Nästan alla e från första dagarna därför jag e så blek :P och sen e jag osminkad på nästan alla men vissa har jag mascara på :) puss&kram

// Love N

Kommentarer
Postat av: Gangster

Asså tjejen.. Överdriv inte med bilderna, jag tror inte att någon person i världen har lyckats åstadkomma så där många egobilder någonsin i ett och samma blogginlägg. Varför visar du din kropp så mycket? typ nakenbilder.. Jag bjuder på att du ser helt okej ut i ansiktet, men du överdriver.

2010-08-29 @ 18:39:30
Postat av: Anonym

Oj mycket egopics här asså!

2010-09-09 @ 19:32:58
Postat av: Kille

Du är galet sexig!

2010-09-13 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0