"HAHAHAHAHHAHAH" Fast jo :P

Anonym om Telefonen ringer. . .:
Hahaha vadå tagit mig in överallt? Du kom ju inte in på SMK haha

Svar: HAHAHAA om vi nu ska ha kul så kan ju du, antar att du är en tjej som inte vet någonting om nått, få veta att jo du jag kom in på SMK när jag sökte dit till 7an men sökte mest för att kolla om jag har någon röst eller bara tror att jag har de och då hade jag redan beslutat mig för att börja i fotbolls klasser i norrviken så jag tackade FAKTISKT nej till SMK men jag är glad att du fråga så du nu fick veta de riktiga svaret :) ha en trevlig kväll och de är patetiskt att du inte vågar stå för det du skriver utan att du skickar in kommentaren som anonym :P men de e ju jävligt moget ;)

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla!

2011-09-06 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0