Meen guud !








Sabina om Ojoj:
Äntligen bloggar du asså jag kollar typ varenda 
gång jag är inne på datan eller ibland varje timme!
Blev så glad när jag såg att du hade bloggat :D
Älskar verkligen din blogg!! Trodde att du hade 
slutat att blogga <3

Svar: Men gud tack så hemskt mycket! jag ska verkligen försöka blogga nu igen varje dag ! <3






Anonym om Njut..:
Fan du var ju asfin osminkad :) dom flesta som är snygga med smink brukar så ut som krockade skithus utan smink but not you! Skulle sträcka mig så långt att du tillhör den översta procenten från vad jag har sett so far. Man kan sminka en gris men det blir aldrig någon puma av den för det! Blir alltså inte mycket bättre än såhär så dont worry n be happy

Svar: Hahah men herregud vad snäll du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0