Örat,

Juste jag sa ju att jag skulle berätta vad jag gjorde men har inte hunnit eller orkat hehe men nu kommer de i alla fall :)
Jag låg sjuk i sängen och hade varit de i 3 dagar så jag va trött på min feber.. Så jag fick för mig att febern sjönk om man "rengjorde" örat.. hehe så jag hämtar en tops och råkar dåra trycka in den lite för långt och efter en timma så märker jag att jag hör sämre på vänster öra men trodde de bara va lock som skulle släppa, men nejdå två dagar senare så går jag till skolan och tar en tur förbi skolsyster och hon bara skrattar innan hon tar en titt i örat.. Men tror ni inte då att hon blir jätte förvånad och säger att jag har en blödning i örat och måste ringa till vårdcentralen för bättre hjälp.. så jag ringer vårdcentralen och dom lyssnar på vad jag hade gjort och sedan så säger dom att jag måste åka in till akuten så snarast som möjligt.. BLÄÄ, aja så jag ringer pappa och han kommer och hämtar mig och vi åker direkt till löwet och när jag kommer in i rummet och läkarn har kollat, ja då har man spräckt en trumhinna och dessutom fått en blåsa på trumhinnan så om den spricker så kan jag typ bli döv på ena örat så jag blir tvungen att äta antibiotika... Jappp där har ni en vanlig dag i SMARTA Nickitas vardag hehe hare ! :)
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0