Är det där jag :O ?!

aa herregud jag förstår inte.. jag kollar på bilder från i somras innan jag färgade håret och efter.. Jag av alla människor har inte världens bästa självförtroende men DAMN vad jag såg bra ut !? :O när jag kollar på bilderna så kan jag fan knappt tro att de är jag och att JAG har sett ut sådär.. bilderna jag tyckte var jätte fula då är söta nu.. ?! :P
jag, OSMINKAD ?! :O
Hatar att visa öronen ?! men de såg helt okej ut här..
Jag HATADE den här bilden förut.. tyckte jag såg så fet ut osv.. :P
Gillade INTE den här :P
Asså ja.. herregud och jag har gått och haft dåligt självförtroende.. för vad ?! :O jag måste börja ta åt mig komplimanger som jag får och inte bara tro att alla är oseriösa hahah ! Och jag hör själv hur illa de här låter men för dom som känner mig så fattar dom hur jag alltid har låtat och blah blah blah... :P
// Love N

Kommentarer
Postat av: wilma

shit shit shit shit asså jag MÅSTE bara säga de att du e så sööööt...asså jag kollade första bilden i detta inlägg, guh jag ba...ahahah så underbart SÖÖT!



Aa de e jag Wilma som ska fixa din header xd

2011-01-08 @ 22:01:12
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Malin

den redan gumman! ;) :) <33

2011-01-10 @ 17:54:39
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0