svar :)

Nathalie om Frågestund :):
Vad är sky för sjuk?

Svar: Han har hjärtproblem detaljer vill jag inte gå in på.


Blanca om Frågestund :):
är sky din pojkvän?

Svar: Nej Sky är inte min pojkvän... :P




Anonym om haha asså nej.. nej..:
Du är snygg!

Svar: TACK!



- om Frågestund :):
inte för att de här är en fråga.. men om du tkr att du är ful eller att du inte ser bra ut, samma sak.. men iaf. då är du fan störd... på riktigt ! du SER sjukt bra ut, och du vet nog om de innerst inne, så öppna ögonen lite....

Svar: okej nej de va inte precis en fråga men den gjorde mig glad, tack så mycket.



Cecilia Rydell om Känslan av..:
fin du är!

Svar: TACK!! :)



Anonym om Frågestund :):
Är du en modell? 
Du borde vara ifall du inte är!

Svar: Nej du det är jag verkligen inte, men tack så mycket !



Ebba om Frågestund :):
Är du oskuld Nickita? Btw. Fin blogg <3

Svar: Hej Ebba, Ja jag är oskuld :)



Summer om Frågestund :):
hur gick det med petter? ;)

Svar: Haha Summer jo du vi är bra kompisar thats it ! :)



Hipppp om Frågestund :):
Vill du gifta dig med mig? xD

Svar: Hahah! :)





Filip  ([email protected]) om Kan det här vara början...:
Vad är det som kan vara början, och på vad? :)

Svar: Hej Filip, det får du veta mer sen när allting är säkert innan dess vill jag inte säga nått om det :)

// Love N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0