kul :)

Elina om ah fast nää :P:
hejhej, Fin blogg ! :)
Och du passar jätte bra i blondt hår ! :D 
Har några frågor till dig, 1. Har du två pappor? :$$
Och sen, skulle du kunna lägga ut en video på när du sjunger? :)
Eftersom att du sjunger i studio och grejs, så måste du ju vara väldigt bra ! :D och jag vill gärna höra dig ! :)
Hoppas du svarar, Ha det bra fina du ! :)

hejhej Elina ! :) tack så mycket fast jag vet att jag passar bättre i brunt eftersom de e min naturliga hårfärg :) 1. Ja, en låtsas pappa som har funnits i mitt liv sen jag var 9 månader ungefär och en biologisk pappa som jag e hos varannan helg :) hihi men oj herregud nej usch ! jag har provat någon gång lite på skoj och spela in men de låter inge bra för jag låter alltid super förkyld när jag blir inspelad :P men kan väll prova en gång till, men jag lovar tyvärr inget :)

// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en av de vackraste tjejerna jag någonsin sätt.. en dag när jag har mod nog ska jag skriva vem jag är:p

2010-09-20 @ 18:51:16
Postat av: Elina

Du är fin i båda, jag gillar din naturliga hårfärg också :)

Jaså okej, haha! Men om det går så skulle det vara jätte kul att höra dig sjunga ! :) Hörde dig i stinsen, men skulle vilja höra igen ;)

2010-09-20 @ 21:04:21
Postat av: Anonym

hela din blogg handlar om bråk med några tjejer just nu ...

2010-09-21 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0