helgen

Hej hej tänkte dra lite kort vad jag har hittat på i helgen eftersom jag inte orkat blogga :P
I fredag: Oj kommer inte ihåg jag stannade hemma från skolan och tog en promenad till willys i rotan för att köpa lite god frukost och sen kommer jag inte ihåg mer faktiskt skulle väll vila mig till matchen på lördagen eftersom jag va sjuk.
I lördags: Ja då vare upp tidigt och spela match mot Bp 1, vilket gick jäkligt bra faktiskt, vann med 2-0 och sen vare hem och duscha och fixa mig och på kvällen så gick jag hem till Linda och åt middag för jag skulle sitta barnvakt åt henne två barn och sen Ninas två också men den stora klarade sig själv :) Men först så skulle ungarna kolla på filmen bilar TVÅ gånger och sen när lilla Filip somnade så satte Tilde på teletubbies och så va den på till kvart i tolv medans hon stod och hoppade i soffan :P men vid kvart i tolv så blev de läggdags för lilla Tilde och de blev äntligen normala tv program och sen somnade jag i soffan vid ungefär halv 2. Jag va HELT slut :P
I söndags: Så blev de vakna vid 8 hemma hos Linda, klä på mig och gå hem för att göra mig iordning för match med 94orna, Och den matchen gick åt helvette så den ska vi inte ens snacka om asså, men dom hade för lite folk så dom va tvugna att låna in typ 4-5 94or som slutade på fotboll för ett halvår sen och de va ett helt annorlunda spel än 95ornas så de blev kaos men skit samma..
// Love n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0