SÅ JÄVLA SKÖNT!! :D

jaarråååå !! I helgen vare cup i västerås vilket var as kul :) tjejerna är helt galna och världens skönaste! :P Blev skadad mot bp första matchen så där tog de stopp för mig men vi vann hela skiten iaf :) Sen idag vare skol dm final som slutade 0-0 så de blev straffar och Frida G, frida, christina och jag gjorde mål SÅ jävla skönt att få sätta den där straffen fast min fot blev sämre efter de men huvudsaken va att vi vann :) Så två guld på bara en helg typ :) men nu ska jag göra nått annat så puss ! <3

Från Donken cupen i västerås :) 

Stolt tränare :)

Världens gulligaste ebba :)

Från skol dm :)

Och dom snygga medaljerna :)

Vänster: McDonalds cupen i västerås

Höger: Skol dm

Lauring Hahah skönast, glömmer fan aldrig ! xD

// Love N

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Nickita nu får du fan lägga av. Du är ju snygg på varenda bild haha! PUSS

2010-10-21 @ 14:30:18
URL: http://julianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0