God natt

natti natti nu blire en mysig titta på tv i sängen timma innan jag ska sova efter min träning med 94orna. Det var as kul, som vanligt men imorgon ska jag nog träna med 95orna igen.. har inte tränat med dom på 2 veckor ajaj vill inte höra vad Stefan ska säga.. kommer väll få en och en annan utskällning men dom borde bara vara glada att jag inte slutar i 95orna helt eftersom jag mår så dåligt där.. aja pussellipuss !
Hahah  tryckte på en bild utan att se dom och de blev den här så varsegoda :P
// Love N

Kommentarer
Postat av: Malin B

tur för dig att pappa inte kmr imorn dah

2010-10-11 @ 21:59:51
URL: http://fotolicious.devote.se
Postat av: Sofie

du vet väl att det bara finns ett 94lag, det andra spelar ju med er 95or så du behöver inte skriva 94 talang. sluta lek bra, så töntigt att man dör

2010-10-17 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0