Raggnings Repliker

♦ Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!

♦ Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten!

♦ Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

♦ Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!

♦ Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Okey, då får jag väl presentera mig.

♦ Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen.

♦ Uräkta men, skulle du kunna be din bröst sluta stirra på mina ögon?

♦ Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

♦ Om det hade varit kriminelt att vara snygg. Hade du fått livstid

♦ Skulle jag kunna få låna din mobil? Hade lovat mamma ringa när jag blev kär.

♦ Jag har precis tagit körkort, skulle jag kunna få leka med dina rattar?
HAHA hittade dom på min kusins blogg som ni hittar HÄR
//Love N

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha bästa! :D <3

2010-11-20 @ 11:58:18
URL: http://fotolicious.devote.se
Postat av: Gull

Hihihihihihi! Bra att veta vad man ska akta sig för.

2010-11-20 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0