okej..

Okej nu ska alla lyssna på mig JÄVLIGT noga.. NI ska FULLSTÄNDIGT SKITA i mitt liv om ni inte har något bra att säga, jag har skapat min blogg för att få skriva om min vardag och mitt liv inte för att bli någon jävla kissie och få massa skit! Så ALLA ni som inte har något liv och är avundsjuka på mitt kan ju bara dra åt helvete rent ut sagt. Och vill ni fegisar något så får ni fan ta kontakt med mig in real life inte via en blogg ANONYMT, Hahah fast jag kan inte säga annat än att jag bara tar åt mig all skitsnack på ett bra sätt eftersom de bara tyder på att ni inte har något jävla liv, är osäkra på er själva och är avundsjuka på mig och mitt liv, och jag måste erkänna för alla er som undrar att JA det är jävligt bra mitt liv så nu kan ni sluta undra så mycket ;) så jag säger HEJ DÅ till alla er idioter och säger VARMT VÄLKOMMEN till alla underbara personer som jag älskar och älskar mig!
// Love N

Kommentarer
Postat av: Gull

BRA Nicki!

2010-11-09 @ 00:47:03
Postat av: Gull

Anledningen till att jag aldrig börjat blogga är alla elaka j-vlar som ser en chans att spy på någon anonymt för att deras eget liv är så uruselt. Fy 17 va´lågt och fegt att inte kunna stå för det man skriver med sitt namn. Man borde egentligen tycka synd om er som inte har ett eget liv men varje människa måste ta ansvar för det man säger och gör.

2010-11-09 @ 01:00:43
Postat av: Gull

Nicki! Sitter här och blir f-bannad. Tycker du ska radera alla anonyma inlägg utan att läsa dem. Du behöver inte dessa idioter, vi är så många andra som älskar dig för den fullkomligt underbara person som du är.

2010-11-09 @ 01:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0