hemma

Japp de var de det.. får se om jag börjar träna krav maga snart eller inte det beror på hur många träningar dom skär ner till i vinter med fotbollen.. skulle ju vara kul att få lära sig försvara sig mot idioter som tror att dom är något.. min pappa är instruktör på Krav Maga där man tränar "Self Defence and Tactical Fitness" skit roligt men grymt jobbigt :) så jag tycker alla ska klicka in på hemsidan och kolla lite och sen anmäla er om ni är intresserade :) men det finns en liten sak.. man måste vara 16 om man inte heter Nickita Andersson såklart och är dotter till min pappa haha :P man får provträna gratis så alla som är 16 och uppåt tycker jag ska försöka ta sig tid och testa en gång :) puss och kram
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0