helt seriöst

Okej helt seriöst nu får ni fan ta och ge er, dom senaste kommentarerna tänker jag inte ens acceptera för det som ni skriver är så jävla omoget.. Jag förstår vad alla försöker komma fram till men ni behöver inte ta det just här, som sagt vill ni nått så ta det med mig face to face inget jävla internet skit, om ni vågar och står för det ni säger vill säga.. Så från och med nu så vill jag bara ha kommentarer man blir någorlunda glad över annars accepterar jag dom inte det är bara ta och banka in det okej ?
// Love N

Kommentarer
Postat av: anonymos

Jätte fin blogg! Och du är jätte söt Nickita!

Har två frågor?

Är du kompis med mimmi, om inte varför?

trivs du i norrvikenskolan eller inte?

2010-11-13 @ 02:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0