Varmt !

Idag skulle vi 8orna i fotbollsklasser vara tränare för alla som skulle vara med på tårtsparken och jag fick vara med Frida eller asså jag fick inte igentligen men enligt oss så fick jag det ;) Första matchen var rena katastrofen xD dom var sämst men sen efter att jag mutade tjejerna med att den som gjorde flest mål fick en glass då blev de fart på dom :P Vi kom helt plötsligt 3a och nu ät jag tvungen att köpa en glass till fia :P <3 Sen skulle jag och Frida gå och bada i norrviken sjön ( Hennes idé! ) så jag, Frida, Adam och Anton drog till bryggan. Men sen när vi är på väg dit så bestämde hon sig för att INTE bada men sen när Moa och Jossan också kom och bada då kunde Frida inte motstå vattnet så då hoppade hon också i xD AS SKÖNT! Varken jätte varmt eller FÖR kallt :D
En fin bild som jag tog igår kväll på väg hem från träningen :)
// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 12:49:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0