snubbla på mål linjen...

Då va man hemma från Örebro då :) de har hänt väldigt mycket på den resan som man aldrig kommer att glömma.. blev rånade eller vad man ska säga första kvällen.. Någon hade öppnat fönstret när vi gick in och åt i rummet bredvid och då hade någon eller några hoppat in och tagit de närmsta som dom såg som låg framme och det som försvann var: 1 systemkamera, 5 ipoder ink 1 ipod touch, 5 mobiler, 1 plånbok med 200 kr i, 1 ryggsäck och 2 digitalkameror.. Malin gumman blev av med allt, sin systemkamera, sin mobil och sin ipod.. HEMSKT ! Nått annat som hände var att Jenny sträckte nacken och kunde inte fortsätta spela dom sista matcherna, Fanny gjorde illa foten rejält och kunde inte heller spela och ett ben i min armbåge gick ur led så vi fick åka till sjukhuset och knäcka tillbaka den så jag fick inte spela dom 2 sista matcherna heller.. Men sen har vi ju roliga saker också vi va på Gustavsviks äventyrsbad som va as grymt kul :) Alla matcher och mål vi vann och gjorde, Jag har skrikit mig hes nere på backen och peppat hela laget genom alla matcher som stolt lagkapten över ett grymt lag ! Men viktigast av allt så kom vi 2a och fick silver i A-slutspel vilket är riktigt grymt :) fast de stod 1-1 och så va de typ 3 sekunder kvar och då gjorde dom 2-1 mål och domaren blåste precis när vi hade tagit våran avspark... SURT men RIKTIGT grymt spelat från alla håll och kanter inom laget ! :D Jag är RIKTIGT stolt över oss/er! <3
När vi spelade beach volley boll :D as kul !
¨
Älskar dig Linn Eriksson du hjälper mig genom allt !
Hihi jag som laddar med dextro och musik ! :D
Hihi japp bilden förklara mer än en undertext xD
Släpet som vi hade det mesta av vårt bagage i :P
Jag innan beach volley boll :)
Laget innan match :) ÄLSKAR OSS !
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0