Tåget :D

dsc00891 (MMS)

Just nu ligger jag på tåget i min hytt med 5 härliga tjejer och ska snart sova men idag så har jag varit med Nellie och vi har varit i stinsen sen så tog jag all packning o åkte till centralen med moa, jenny och Nellie. Här på tåget finns de inte så mycket och göra men de är väldigt långt så man kan gå fram och tillbaka bara eller sitta i bistron och prata, de är italienare här som undrar om jag e italienare hela tiden så jag har använt några av dom få meningar och ord som jag kan på italienska och dom blev förvånade över att jag kunde:-P men jag bloggar mer imorron puss och god natt <3 // Love N


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas du får en riktigt härlig vistelse i Piteå och att vädergudarna är på din sida.

Kram

2010-07-01 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0