Hemma ! :D

Äntligen hemma från ett ställe utan någon som helst kommunikation till omvärlden :P Fast jag måste säga att de har varit tre jäkligt sköna dagar ! Har åkt fyrhjuling och cross för första gången typ eller ja förra gången vill jag helst glömma :P De började med full gas utan att svänga och slutade med en krasch in i en balkong och ett stort köttsår på knät, fast de var ganska många år sen också :P Sen har jag badat, solat och varit med några helt underbara små skitar ! :D Men nu ska jag lägga mig ner och kolla lite på tv så ni får njuta av bilderna :) puss
Angelo gillar att förstöra foton...
Lill skiten filip ! :D <3
Jag och filip <3
oljig och osminkad :D
'
Jag och tilde <3
nästan alla barn
Jag :)
Min otroligt coola pappa ;D
Tilde på en av furhjulingarna :)
Söta filip <3
Gäddan som min brorsa fick upp :) as ful men ändå :P
Alla fyrhjulingar och crossar som vi åkte på :)
// Love N

Kommentarer
Postat av: edb

du borde visa dig inoljad fler gånger (;

2010-06-29 @ 01:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0