Svar :)

Elin om minnen..:

men vad har hänt, ni var ju som syskon :(

 

Sv: Jo jag vet och jag saknar min kära ”syster” jätte mycket men man bråkar ibland, och jag hoppas allt blir bra snart..

 

Sebbe om God natt !:

Tjena
Har tidigare sett att du har haft en lista på hur killar ska vara mot sina flickvänner, undrar om du kan lägga upp den igen?? 
:D

 

Sv: Ja absolut ! :D

 

amanda om Frågestund :):

när fyller du år?? :D kram

 

Sv: Hej Amanda, jag fyller år den 10 april

 

A om Frågestund :):

1. är brun din riktiga hårfärg ? :)
2. vf flyttade du till sollentuna ? :( 
3. vilka affärer brukar du shoppa kläder ?
4. hur kan du vara så bruun ? :O
5. hur kan du vara så sööt? :D
saknar deeejh, pusss<3

 

Sv: Hej Världens  bästa Alexandra !

  1. japp har aldrig färgat håret J bara slingat lite mörkblonda slingor J
  2. jag vet inte för att pappa skulle ha närmare till jobbet L vill tillbaka till landet och bara få träffa alla er igen ! L
  3. oj, alla möjliga men jag har kommit på att jag har ganska mycket kläder från Gina fast absolut inte bara :P
  4. Hihi jadu de undrar jag faktiskt också men jag har ju lite utländskt i blodet och så har jag bra pigment
  5. hihi hur kan DU vara så söt gumman ! :D

 

Saknar dig meeh, puss <3

 

cornelia om Frågestund :):

Vad är din favoritmat ? :)

 

Sv: hej Cornelia, hmm min favoritmat säger du.. jag gillar så mycket så det är jätte svårt men jag är helt besatt i pommes så typ grillat med pommes

 

Emma om Vad vill ni läsa om ? :):

Hej Jag undrar bara hur man kan vara så söt som du är??

 

Sv: Hej Emma, nej men gud oj tack så jätte mycket

 

astrid om Frågestund :):

hur ser en perfekt sommardag ut för dig ? :)

 

Sv: hej Astrid, ehm en perfekt sommardag för mig är nog sol och bad med dom allra bästa kompisarna och sen stan och shopping på kvällen

 

Johanna om Frågestund :):

Vilken kändis skulle du helst gå på dejt med?

 

Sv: Hej Johanna, Oj gud vad svårt de finns ju så många snygga, men jag tror nog jag helst skulle vilja gå på dejt med Justin Bieber eller Zac Efron för dom är ändå en skaplig ålder för en riktig dejt fast de e dom som är äldre som är snyggast :P

 

Ebba om Frågestund :):

vad använder du för trosor?

 

Sv: Hej Ebba, jag använder string för det mesta men björn borg boxer trosor ibland också

 

Erika om Frågestund :):

Gillar du the twilight saga? :D

 

Sv: Hej Erika, Ja gud jah vem gör inte ?! J fast jag är inte typ galen i de jag gillar bara att kolla på filmerna inget mer

 

farmor  om Frågestund :):

Mycket fotboll är det och så har du haft otur med hälsan, hinner du ägna tid åt sången? Vad vill du helst satsa på om du måste välja? Fotbollen eller sången?
Kram

 

Sv: Hej Farmor, Jo otur med hälsan och sjukdomar har jag allt haft men min kondis e bra även om jag är sjuk så jag kommer nog komma tillbaka till fotbollen ganska snart, Jarå sången kommer ju i andra hand men jag sjunger inte alls lika mycket längre.. men ska ta ett erbjudande som jag fick innan sommaren nu till hösten och se hur de går med de J Oj mitt liv är fotbollen men jag brinner för sången också.. de beror nog på hur rösten håller sig, men ska söka in till ett fotbolls gymnasium i Solna och sen till Rytmus i Stan, så de kommer nog göra upp hela saken tror jag eftersom jag valde fotbollsklasser sist jag kom in på både musikklasser och fotbollsklasser..

 

tintin om Frågestund :):

Har hört mycket om Sofia i din blogg
Hon verkar var snäll
Min fråga är hur du lärde känna henne
Kram

 

Sv: Hej Tintin, Om du menar Sofia Johansson så träffades vi på Hallowen i år när vi skulle kolla på skräck film i Tunan, och min mamma och hennes mamma känner varandra så vi träffades då och blev kompisar på en gång

 

sabina om Frågestund :):

vad för storlek har du på BH?

 

Sv: Hej Sabina, jadu jag har 75 B

 

Anna om Frågestund :):

vrf började du blogga?
Gillar din blogg! :) 
kram

 

Sv: Hej Anna, jadu jag började blogga för att en kompis hade en blogg och då ville jag också prova så jag och en annan kompis startade en tillsammans och sen har jag haft några stycken J sen har jag fortsatt för att jag tycker det är kul och skönt att få skriva av sig lite ibland

 

Alexandra om Frågestund :):

vad är det bästa som har hänt dig?

 

Sv: Hej Alexandra, oj den frågan var riktigt svår.. men jag tror det var när jag fick en lillebror J Han är väldigt jobbig nu men det är roligt ibland också

 

Olivia om Frågestund :):

Vems blogg läser du mest?

 

Sv: Hej Olivia, hmm.. vet inte riktigt läser inte sp mycket bloggar men i så fall kissies tror jag

 

Anonym om Frågestund :):

Ta inte illa upp eller något, men är du oskuld?

 

Sv: Hej Anonym, ja jag är oskuld och tänker inte förlora den till någon random utan till någon som jag verkligen älskar.

 

// Love N


Kommentarer
Postat av: Alex

Söta du :-)

2010-07-31 @ 01:38:42
URL: http://alexdahl.se
Postat av: sofia :)

fett fin bild nickita :)<3

kolla jag är med i frågestunden :)

love you <3

2010-08-01 @ 13:11:59
Postat av: anonym

hej nickita!

ta inte illa upp men jag ska börja i sexan och jag har 75B.

År det du som har små bröst eller jag som har stora???

2010-08-04 @ 22:48:31
Postat av: nickita

de är jag som har små för min ålder, men min mamma har stora så dom växer nog snart :P

2010-08-05 @ 12:03:11
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/
Postat av: Emil

Vem tycker du är snyggast där du bor? :P

2010-08-09 @ 01:15:36
Postat av: Maja

tror hon tycker timothy mjällby, riktig katt :D

2010-08-13 @ 01:27:16
Postat av: nickita

bra försök timmo :P

2010-08-13 @ 11:10:53
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0