Skönt..

att få komma ut lite. Vid ungefär 21.00 så drog jag ner till torparängen för att träffa några knäppa kompisar :) När jag kom ner så fick jag några blöta hej kramar från Sebbe, Ralle, Stefan och Gurra och sen även några torra kramar från Coffie, Danne, Jonthe och Sanna. Sen var det två till tjejer där som jag inte kände igen och sen även Philip Åhlström som kom fram och skakade hand och presenterade sig efter en halvtimma typ xD Sen har vi då den otroligt knäppe Beijer som måste ha en skruv lös i huvet xD men jaja nu ska jag lägga mig och kolla på tv puss :) <3
// Love N

Kommentarer
Postat av: erik only erik

vad tycker du om min tröja från modekungen som jag har på bloggen ?

Hiss eller dISS

2010-07-23 @ 00:54:44
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0