Piteå summer games 2010 !

nellie på väg till centralen
Jenny <3
från vänster : MIN PACKNING, jennys och sen nellies :)
Moa på väg till centralen :) (Jag vet inte om du gillar den här bilden gumman men du är fin och jag har inte så mycket bilder på dig, men vill du att jag tar bort den så tar jag bort den !)
På centralen ! :D
Malin och Stefan på centralen
Jätte fin sommar bild :)
Nellie och hanna med massa italienare bakom sig ;)
Några av tjejerna :)
Petarna xD Elin och Hugo
Jag o linn..
Framme i piteå :)
förvånande att de e just anna som ligger på marken och har ramlat ?? Ehm svar NEJ xD
Viga moa ! ;)
Japp prisa gud fille!
VÄRLDENS STOLTASTE FOTOGRAF ! :D  Moa gumman !
Jag och älsklingen fanny ! <3
Snyggaste anna och kajsa :)
hihi storleks skillnad ?? :P
Nellie och Hanna på väg till lunch :) <3
Fanny är fotograf :) bara för att jag är coolast ?? xD
Sötaste ! <3
Jag och fanny ! :) <3
<3
Nellie, hanna och fanny på väg till mat :) <3
fille, linn och nicki i matsalen :)
DON´T TOUCH MY FOOD !! :O hihi malin gumman <3
jag va på Sprall humör ! :P
Hanna sitter och kollar på min fina dans uppvisning ! xD
Malin pussar malins skor för att hon hade fel xD
Jag och hanna :) <3
Osminkad nickita på väg från dusch :)
Klätter apan hanna bergman e uppe i trädet på skolgården :P
Dansuppvisning mitt på skolgården xD alla stirrade efter ett tag
jag på väg till paraden
jag o linn..
Nellie med våran skylt på paraden <3
linn, fille o jag på paraden..
Paraden med 712 lag :)
Fanny hittade en ny kompis på paraden xD
Resten av bilderna kommer imorron men nu ska jag sova så puss och kram skumbanan ! <3
// Love N

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♥

Var också på Piteå summer games! =)

Jag tror att såg ditt lag... Bodde på Normmalmskolan och såg att nåra av dina bilder var därifrån! :)

2010-07-07 @ 16:35:03
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0