Piteå summer games 2010 !

Första matchen vi spelade var mot finska FC Kurenpojat och den slutade 3-2. I första halvlek så tog kurenpojat ledningen på ett självmål efter ett missförstånd i vårat försvar. Sen så gjorde jag 1-1 målet genom att skjuta i krysset en bit utanför straffområdet. deras 2-1 mål kommer jag inte ens ihåg så det måste ha varit väldigt fult :P Sen kommer Hanna Bergman och skjuter på en retur på motståndaren och står där i några sekunder utan att ge sig och till slut så gick den in och det stod 2-2. Lite senare så kommer Anna Gustavsson och skjuter en rak hård boll längst marken som går förbi alla och in i mål och vi vinner matchen med 2-3! Andra matchen spelades mot svenska Strofors AIK som var VÄLDIGT duktiga måste jag säga, vi kämpade hårt med dom vann med 3-0 och Storfors AIK var även det laget vi fick se i finalen för flickor -95. Tredje matchen spelades mot norska Tromsö IL som slutade 0-2 till oss efter att Sofia Nacke och Malin har satt två mål. Vi slutade 2a i gruppen. I åttondelsfinalen så spelade vi mot IFK Arvidsjaur DF och matchen slutade 0-1 till oss. Kvartsfinalen spelades mot FASA Unity Elite och där slutade cupen för våran del. Matchen slutade 3-0 efter mycket bra kämpande.
Anna G, Jag och Hanna B. Efter våra mål i första matchen :)
Efter vunnen åttondels match :) Sofia, Jenny, Jag, Nicki, Anna och sen Linn E i bakrunden :P
inför sista gruppspels matchen :)
Inför första matchen :)
När vi satt och kollade på P-95s morgon match, som dom vann btw :) Jag, Linn E, Nellie B, Hanna B, Annika, Moa J och Fanny :)
Tillslut våran skola som vi bodde på :)
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0