Louise Leijonancker

Idag va jag i Stinsen med Louise och vi var inte så shopping sugna så efter ungefär en timma så åkte vi till badberget och de var jätte skönt eftersom att de blåste lite och sen var de helt tomt där :P men sen vid halv 7 så åkte vi hem för hon skulle hem och äta och jag skulle också hem och äta. Den här dagen har varit jätte skön och jag ska kanske vara med henne imorron också :) Hihi juste Louise Leijonancker vill vara en anka xD och sen pratade vi om en annan sak som vi absolut bara MÅSTE göra någon gång ! xD <3
Louise
Jag :) ser lite blek ut men de är faktiskt mitt smink .. :P
// Love N

Kommentarer
Postat av: Louise

hihihi. jag åker aldrig mer 607an den tiden :S :D:D:D<3

2010-07-18 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0