Lördagen med tjejjorna

Lördagen spenderades med Malin, Linn E och Jenny ! :D Vi va på badberget och badade, och sen så åkte Malin och Linn hem och jag och Jenny låg kvar och solade lite. Efter ungefär en halvtimma så hade vi kommit på hela kvällens planer så då cyklade vi hem till Linn och lämnade cykeln, FY FAN säger jag bara ! Dom uppförsbackarna som hon har hem till sig är HEMSKA !! Och vi hade motvind också, jag och Jenny höll på och seriöst dö ! Sen så cyklade vi till sollentuna station och tog tåget till norrviken. Vi cyklade direkt till sjöängens pizzeria och åt där och sen åkte vi hem till mig och bytte om. När vi kom till Linn igen så kollade vi på matchen och i pausen så gick vi ut och badade och hade vatten krig :D SJUKT KUL! :D Mamma kom och hämtade mig och Jenny vid ungefär 12 så vi spelade lite fotboll efter matchen :)
lite bilder från dagen
Efter första doppet :)
Malin ser ju glad ut :P
Malin <3
linn och Malin :) <3
Linn ! :D <3
Snygging-.- men jag är bäst så jag bjuder på den :D
Malin och Linn :) <3
Jenny och Malin :) <3
Bilderna från den kvällen kommer sen :) <3
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0