Linn E och Jenny :D <3

Igår så va jag och Jenny på rösjön och badade. De var skit varmt och skönt i vattnet så de blev mycket bada :) vid ungefär 4 så åkte vi hem och duschade och gjorde oss i ordning och vid halv 7 så åkte vi upp och hämtade Jenny. På vägen till Linn så handlade vi alla ingridienser till Tacos och sen var de raka vägen hem till Linn :) Väl hemma hos Linn så började vi laga mat och jag kan säga att jag borde göra de oftare för de är ju kul :D Sen så åt vi och efter maten så cyklade vi till shell och köpte lite godis till matchen :) Sen så kollade vi på matchen och det var världens sämsta vm final någonsin ! i pausen så gick vi ut och körde lite fotboll och sen så gick vi in och kollade på andra halvlek. Matchens slutresultat var inget att gilla men dom stackarna måste väll också få vinna någon gång, men dock var de deras första och sista gång så dom ska passa på och njuta ! ;) Nu ska jag packa och åka iväg till Åkersberga och träffa Ida :) så puss och kram ! :D <3
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0