kissie :)

Jag vet inte varför men jag har börjat gilla den där tjejen asså, hon verkar hel skön och inte alls falsk. Hon stöttar sina kompisar och släpper dom inte bara för att hon har blivit "kändis". Allt alla skriver om henne, visst jag gillade inte heller henne förut men hon är också en vanlig människa och har också känslor som oss andra. Gillar ni inte henne så läs inte hennes blogg men om ni gör de så betyder de ju bara att ni tycker hon är intressant och inte helt ointressant :P Hon passar mycket bättre i sin nya hår färg också den får henne och se mer vuxen ut :) Hon gör exakt samma saker som vi förutom att hon kanske gillar att äventyra lite med sina aktiviteter :P Det ska bli riktigt intressant och höra och se hennes nya musik video eftersom jag är så intresserad av musik :)
Alexandra Nilsson även känd som kissie :)
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0