Jag är med och tävlar ! :D

jag är med och tävlar på en toppenblogg som heter millahoman.blogg.se klicka på namnet så kommer du till hennes blogg :) Jag tävlar om...
1. ett jätte fint berlockarmband från Runns.se
2. en sjukt smart sak, en Epicare från Scandinavianblonde.se
3. om ett clip-on set och ett par sjukt fina barbie big eye blåa linser från Pigtail.se
och
4. Ett jätte vackert Carpe Diem halsband från Lina-b.se
5. En jätte fin ring från Sustra.se
6. en sommar söt klänning från Chic4you.se
7. ett fint bh band från Lovelywearing.se
8. en sjukt cool plånbok från Bubi.se
9. en jätte praktisk plånbok från Store4fun.se
10. ett par snygga string från Toplady.se
11. en jätte fin plattång från Starq.se
Om ni också vill vara med och tävla vilket jag absolut tycker att ni ska så klicka då HÄR så kommer ni direkt till sidan med alla tävlingar på ! :D Ha en fortsatt trevlig vecka ! :D
// Love N

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla om du blev utvald:)

2010-07-20 @ 15:49:36
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: caroline

snygging, hur mår du idag?:)

2010-07-20 @ 18:59:30
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 @ 21:07:11
URL: http://lawliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0