IDIOTER !!!

Asså herregud de måste verkligen vara idioternas arbetsdag idag på alla sjukhus ! Först så var jag på vårdcentralen imorse och tog lite prover som jag höll på och svimma av, vet inte varför för jag brukar aldrig vara så känslig för sprutor men tydligen idag.. och sen så skickade dom mig till radiumhemmet.. vilket gjorde mig lagom oroad. Asså vikarie gubben som va istället för Matthew kan ju gå och slänga sig i väggen eller något för han va typ 70 och helt störd !:O Men när jag kommer dit så är doktorn helt jäkla puckad och fattar inte att  jag har ont så han trycker skit hårt flera gånger och sen tog sa han att han var tvungen att ta EN spruta i min ena bula, vilket gjorde förfärligt ont kan jag säga.. och sen när han är klar så behöver han helt plötsligt ta en i den andra på andra sidan också och den gjorde ännu ondare. När han kommer tillbaka så säger han att han behöver göra ytterligare en gång på den ondaste och där kom mina tårar ut sprutandes som bara den ! De  gjorde så JÄVLA ont så de finns inte ! Men sen så mår jag så dåligt så vi gick över till akuten eftersom de tar en vecka för att få provsvaren ifrån dom på radiumhemmet och där får jag ta några prover och sen sitta och vänta i typ 2 timmar tills doktorn kommer. När vi kommer in till rummet och han har kollat lite så säger gubben att jag har fått halsfluss ? är han helt dum i huvet eller ? jag har haft de förut och då hände inte ens hälften av de här.. men jaja så han säger att jag ska till apoteket och köpa nessesprej och så upprepar han de flera gånger så till slut så brister jag ut i as garv och kan inte hålla mig längre.. Gubben skulle säga näs sprej men nej nej de klarade han inte för han kunde knappt svenska! Jag LOVAR att alla riktiga läkare har sommar ledigt nu för dom här läkarna som jag hade idag var ju verkligen inte på allvar.. dom va 4 stora skämt !
Från dagen med dom bästa !<3
// Love N

Kommentarer
Postat av: kostas

hahaahah, krya på dig iaf, och vi importer elr riktiga importer försöker leka duktiga fast dom inte kan, jag har oxå haft såna problem med läkare:P <33

2010-07-16 @ 00:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0