Hemma

Jahapp nu va man hemma från Piteå dah.. :P Tågresan gick snabbare hem än dit vilket var lite tråkigt för den var rolig men men. Vi åkte ut i kvarten mot amerikanarna, de blev 3-0 till dom men dom va helt okej duktiga och vi spelade inte världens bästa match kan jag säga.. och 1 eller 2 av målen va offside också så .. :P Och sen fick jag ner deras bitch i laget och det va SÅ skönt för alla i vårat lag ville få ner henne ! :P Men annars så har vi haft skit kul, varit på disco och gått parad, varit i stan, kollat på en kändis match och sen gjort de jag älskar mest av allt.. SPELAT FOTBOLL ! :D Jag fick göra ett vackert mål första matchen, i krysset utanför straffområdet :) Men nu ska jag sova lite för jag är SKIT trött efter tåg resan :P puss och kram
Fille tog kort på mig :P
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0