Grönan med julle bulle

Mm exakt.. nä men idag så va jag på grönan med lilla Julia och vi kom kanske in vid 10 i 12 och då var kön nästan hela vägen till skansen när man skulle komma in så Julia frågade två tjejer långt fram om hon fick stå med dom och de fick hon :P men eftersom jag har guldkort så slipper jag den där långa kön och får gå in gratis :) Sen när vi hade fixat åk band och allt så började vi åka :) Men aja nu är jag hemma i alla fall och jag orkar inte skriva mer så puss och kram :P
Innan grönan..
Jag och jullan i kärleks tunneln, sen den tredje gången vi åkte så blev kortet jätte bra men vi hann inte fota de -.-
SÅ DAMN SNYGG ASSO ?! xD
CUULINGEN hon själv ;)
YEY :P
Hihi snyggingarna i skrattkammaren xD
på tunnelbanan hem :)
orkar inte mer nu för min data är så seg så ni får fler någon annan dag :)
// Love N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ser skitbra ut och jag tror inte att du får tillräckligt med uppmärksamhet som du borde få

2010-07-27 @ 02:02:14
Postat av: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

2010-07-28 @ 12:51:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är feet lika :P

2010-07-31 @ 17:04:52
Postat av: julia

anonym - haha vi vet, scary

2010-08-03 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0