Sofia Anna Johansson!<3

Gumman sen jag träffade dig och lärde känna dig så har jag varit otroligt glad, mått bra och alltid haft någon att vända mig till! Vi har alltid hysteriskt roligt ihop och har alltid något att hitta på. Jag tror inte vi har träffats någon gång utan att vi har skrattat så vi dör! Det är dig jag ringer och smsar först när jag har tråkigt och vill hitta på något roligt för jag vet att vi aldrig misslyckas med det! Älskar dig syster yster min Sofia Anna Johansson!! <3
Din Nickita!<3
Hihi den bjuder vi på eller hur fia!;)<3
Otroligt snygga... :P <3
Du är såå söt gumman som en liten perfekt docka! <3
Pluttan<3
Jupp FULLT normal!!:O;)
Visst e vi fina;) Och FULLT seriösa!;)
SO heta asså !:O NOT!!:O<3
Älskar dig gumman!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

aww jag älskar dej stora syster mest av allt<3 du betyder jätte mycket för mej! <33

2010-01-23 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0