HALV FYRA??! :O

Japp igår så blev de inge bloggande för hela familjen sov till HALV FYRA??!:O HEMSKT jag vet men de var HEMSKT skönt! så när vi gick upp så åt vi typ lite och sen spelade vi monopol på playstation 2 och helt plötsligt så var klockan ett på natten så ja då var de bara att gå och lägga sig.. Men idag så hade jag samba träning så jag gick upp vid halv elva och åkte till runan, när jag och Victor kommer in där så är de någon som har haft fest. De ligger cider burkar överallt och andra flaskor med innehållet utspritt på golvet. De är någon som har gått och snittat i golvet lite här och där och de är brännmärken i golvet. Jaja de kom ändå inga barn så vi spelade lite boll, hängde i ringar och lianer och sen kom Malin och va med oss ett tag. Sen vid tre gick jag och Malin hem till mig och pratade lite och kollade lite på datan. Nu ska jag fortsätta kolla på Tre män och en liten tjej på 5an ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0