Hemma .. :'(

Japp kom hem igår kväll men orkade inte blogga då, jag vill tillbaka :( Igår vid 11 låg jag på stranden, innan bussen till flygplatsen kom så stod jag utan tröja och svettades och sen när man kom av planet i sverige så fick man ett kallt vällkommnande från mister vinter ! Aja nu ligger jag i sängen o ska snart ladda in alla bilder så ni får
vänta lite på dom, och alla bilder från pappas kameror kommer också lite senare men inte idag :) puss&kram
Pappa i dom stora vågorna, STOLT fotograf ! :D
Utsikten från bergen :) också stolt fotograf tror jag :)
Sovrummet :)
Vardagsrummet :) sen hade vi stort badrum och hall också och kök såklart fast de kommer senare :)
Utsikten, SAKNAR !! :'( Stolt fotograf!
poolen, den va inte så JÄTTE stor men vi va mest på stranden och kom och svalkade av oss där innan dusch time :)
Galet vackert !
Pappa använde inte sina kameror så mycket så dom flesta bilderna e tagna av mig :)
// Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0