Ungdomens dag

I går så var vi några stycken från klassen på sateliten på ungdomens dag. Vi skulle sitta i 6 timmar och lyssna och prata om politik med folk från andra skolor och politiker. Det var roligt den första timmen och sen blev det bara tråkigare och tråkigare men det kom vissa stunder då och då som det blev ljust och roligt :P Men vi började i alla fall halv 9 och slutade halv 3 så det var ganska skönt i alla fall. Men det var intressant FAKTISKT jag vet att de e konstiga ord ifrån mig men man fick reda på massa saker som man inte visste och man fick svar på sina frågor ! :D
Men efter det så skulle linn in och köpa en tröja i sollentuna så vi sprang in och gjorde de och sen tåg jag tåget hem och bytte om till träningskläder eftersom jag var knatte tränare. Och efter knatte träningen så var det fort hem, sätta på sig riktiga fotbollskläder, hämta Kajsa gumman och dra direkt till träningen! Men nu ska jag hoppa in i ett bad allesammans så många kramar och pussar ! :D
Bilder från gårdagen ! ;)
Hade tråkigt :P
Mitt och Sannas konstverk under sista timmen på sateliten ! ;)
Jupp just sooo sexi ! ;)
Inga kommentarer xD
Så skit fint fler bilder från ungdomens dag kommer men nu väntar badet !

Kommentarer
Postat av: Jansson

hahah det var ju skit kul !!! NOT xD Joo ibland faktiskt...

<3

2010-05-01 @ 16:53:01
URL: http://fotbollsbrudeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0