Min toppen tisdag... :P

Jag hade det man längtar efter varje termin.. hmm undra vad de kan vara? :O Jo utvecklings samtal ! Och vi har såna här roliga elevaktiva samtal och med det så menas de att barnen pratar och föräldrarna lyssnar, sen kommer läraren sista minutrarna och man skriver en IUP... Gash så roligt alla borde ha de så här skoj på sina utvecklings samtal.. :P Men sen så gick jag hem och bytte om och åkte upp till viby plan men råkade komma en halvtimma för tidigt, alltså innan min knatte träning skulle börja. MEN som tur va så va Petter, Hugo och Jocke där så jag fick lite sällskap. Och senare kom också jeppe och nån annan jocke och dom körde match mot varandra och de va riktigt underhållande kan jag säga xD Jag kunde inte sluta garva vissa så dåliga så de fanns inte ! xD Och det var sol och varmt ÄNDA tills min knatte träning började, då började de regna och det blev skit kallt. Och när klockan blir halv 6 och knatte träningen slutar så gissa vad!? Ja då blir de sol och varmt igen !?:O BURR säger jag bara men nu ska jag kolla klart på Desperate Houswifes så många pussar ! :D <3
i lördags för middag
på lördag kvällen
söndags förmiddag
Och idag..
Fatta vilken förändring från timme till timme och från dag till dag på utseende :P
Bilderna e som sagt himmelskt fina men jag gillar att bjuda på mig själv här på bloggen
så att ALLA inte bara dom som träffar mig varje dag får lära känna mig ! :D <3

Kommentarer
Postat av: raia

söt blogg (:

2010-04-27 @ 22:08:29
URL: http://arra.blogg.se/
Postat av: Malin B

sööötnos! :) <3

2010-04-30 @ 10:37:47
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: anna

va söt du e!:)

2010-05-04 @ 20:32:18
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0