HELT onödigt... ! :O

Dagen började med en "sovmorgon" som inte skulle finnas idag.. Jag vaknade 20 i 8 och vi skulle samlas på stationen 15 över 8. Men jag kan glatt säga att jag faktiskt hann! och hur gick de till, jo vi säger så här när nickita den bästa bestämmer sig för nått så klarar hon det alltid ;) och jag tar inte 40 år på mig och sminka mig som alla andra tjejer :P hihi men vi åkte in till stan och gick till stockholms observatoriet och kollade på NK klockan upp och ner i ett teleskop OJ vad coolt..-.- sen åkte vi därifrån vid typ 10 och va tillbaka i skolan vid halv 11 så då slutade vi, så den här dagen var HELT onödig! :O
Här har vi ju mitt nya favorit ställe... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0