April april..

Hejsan hoppsan mina älsklingar! :D Ja idag är det ju 1a April så min fråga till er är om ni har lurat någon och i så fall hur? skriv gärna en kommentar och berätta! :D Idag började vi 8.10 med pingis turnering och fika och sen var de dags för de årliga mimfestivalen som har blivit en tradition på våran kära skola. Och lärarna uppträdde som mellanakt och var skit roliga så det kommer en video på dom senare ! xD vi slutade halv tre och sen när jag kom hem så var det städ dags för att morfar och barbara har kommit. sen kom moa älskling och vi drog till träningen. När jag kom hem så duschade jag och sen fick jag två påskägg, tre lotter, hundra kronor och en påse godis. PLUS att jag fick en jätte fin vitt guld ring i födelsepresent eftersom jag fyller år nästa lördag ! :D bilder kommer snart så puss <3

Kommentarer
Postat av: viktoria<3

grattis i förskott<3

2010-04-01 @ 22:43:17
URL: http://majjolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0