Yes!

www.kissies.se
Hellu bloggen!
Nu är det så att jag ska hoppa in i en dusch och sen ska jag dra iväg till stan och shoppa lite med min zia som jag inte har träffat på jätte länge! Och senare så ska vi åka och hämta min lilla ubersöta bajskorv till kusin hemma hos en annan släkting.
Nu är det så att jag verkligen ska försöka satsa på bloggen och skriva minst en gång om dagen för att det skulle vara kul om tjejer och killar läste min blogg och gillade den. Jag begär inte att bli lika känd som typ kissie och dom men jag tänker inte heller sitta och skriva om hur jävla snygg jag är och vara lika självkär som dom är.. Jag vill inte snacka skit om dom men herregud det är skrattretande det är nästan därför man läser deras bloggar, bara för att det är så roligt och töntigt när dom sitter där och tycker att dom är så jävla snygga... jag fattar inte hur man kan ha sånt självförtroende men jaja de är ju iuförsej bara bra att ha.
Kiss Nickita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0