shoppat..

Hellu!
Jag sitter nu och kollar på nån film på 6an med Sylvester Stallone (han som spelar Rocky). Men för att komma till huvudsaken så har jag shoppat idag.. IGEN konstigt nog så blir de så när man har tråkigt. Så idag fick de bli en kofta från Vero Moda och en julklapp till min söta Mimmi och massa deadem och saker man ska ha i håret. Här kommer bilder så ni får se hur allt ser ut,
Ett av diademen från Glitter.
De andra..
De tredje..
Och den här. de e ett hårspene men jag håller i de för att de satt snett..
och koftan som jag köpte.. passar inte till mitt röda linne men orkade inte byta..
Kyssar på er

Kommentarer
Postat av: Erica

Uhh du e så söt nickita hihi, saknar dej massa^^ gud vad du passade bra i kort hår :) <333

2009-11-01 @ 00:22:33
URL: http://grusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0