haha

Hellu!
Igår va jag på stan med min zia, Först va vi inne på Gina och där köpte jag en väska, och tre tröjor.
Sen efter shoppingen så gick vi förbi coffeehouse by George på Hamngatan och köpte en caffe latte med hasselnöts smak och en chai latte. Sen åkte vi och hämtade min ubersöta skitunge till kusin hemma hos några andra släktingar som skulle ha främmande. När vi kom hem så gick zia ut med Gucci och sen åt vi tacos och kollade på körslaget. Men medans zia va ute med Gucci så ville alle att jag skulle ta kort på honom när han sprang fram och tillbaka i lägenheten. När skitungen äntligen somnade så kollade jag och zia på CSI miami till pappa kom och hämtade mig vid ungefär elva.. När jag kom hem så kunde jag inte sitta still för en sekund mamma och pappa undrade va fan jag hade fått där borta igentligen. hihi men nu ropar mamma och säger att jag måste städa mitt rum.. -.- Men ska gå och hoppas på att AIK vinner över bajen idag medans jag städar!
Puuss på er alla !
Den randiga tröjan är från Gina och kostar 249 kr och det vita linnet kostar 99 kr
Och den här är också från Gina och kostar 149 kr
Och väskan är också från Gina och kostar 149 kr.
Här har vi den lilla studdsande skitungen :) <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

fina kläder <33

2009-10-29 @ 22:31:10
Postat av: Olivia

fina kläder <33

2009-10-29 @ 22:31:27
Postat av: nickita

taack :)<3

2009-10-29 @ 22:40:01
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0