Fest!

Hellu!
FÖRLÅT!! igår kväll kunde jag inte blogga för att jag hade inget internet och jag va inte hemma.. Men igår vid ungefär fyra så gick jag och Anna ut först till bryggan och tog lite "fina" och "seriösa" kort hihi nej men senare så gick vi till ica för att köpa lite snacks och sen så hyrde vi tre filmer också, så de fick bli ett litet film maraton :) Vi hyrde 17 again och två Johan Falk filmer. Men när vi vaknade imorse vid sju så gick jag upp och duschade medans dom andra åt frukost. Vid halv nio så åkte vi till busshållsplatsen för vi skulle åka båt, Eckerö linjen fram och tillbaka bara för att fördriva tiden lite. De va as kul på båten iallafall men sen när jag kom hem till sollentuna igen så fick jag göra mig iordning lite snabbt för att jag skulle iväg på "halloween" fest.. Den började sju och slutade tolv och va också cäldigt rolig faktiskt men i början så såg vi världens läskigaste film nånsin! den hette "the unboard" tror jag och va skiiit läskig. Alla killar satt och skrek dom också och det gjorde faktiskt de hela ännu roligare :D Men nu ska jag väll snart gå och lägga mig och kolla lite på tv för imorgon är de fest igen i åkersberga..
Pussar och kramar eran Nickita såklart! :D
Jag och Anna vid vattnet...
hihi japp jag vad ska man säga ? Bjuder på den kanske ;)
Sööta vi! ;)
Och fatta vad mörkt de va vid typ kvart över fyra??! JÄÄTTE FINA! HOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0