Sjukhuset..

Hejsan!
Igår kom jag äntligen hem från sjukhuset efter att ha varit där sen i torsdags.. Dom första tre dagarna var skit jobbiga för jag va tvungen att fasta, de enda jag fick va dropp i armen. Sen på lördagen så kom Anna sötnos precis när jag skulle hoppa in i en dusch. Efter duschen så rullades jag in på operation och det var SKIT roligt att åka hiss när man ligger i en säng! Efter operationen så fick jag panikt ont i såren och min puls sjönk snabbt till 25 medans jag fick massor av morfin. Efter några timmar så lungade allt ner sig och jag fick åka upp ner till rummet igen. Efter nån timma på rummet så fick jag panik ont igen men de blev bättre.. Nu så ligger jag i sängen och mår bättre och hoppas på att få gå till skolan imorgon.
Pussar
Bilder från sjukhuset kommer senare när jag har hittat sladden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0