Förlåt!

Ja förlåt Malin du har rätt jag måste uppdatera men jag har ju varit så sjuk och inte haft tid på ett tag nu, men jag uppdaterar nu! :D Men min vecka har varit bra och jag har varit med Malin, Mimmi, Sara och shoppat för det mesta ! :D Har nog handlat alla mina julklappar nu till alla :) Men ska vila lite nu och kolla på tv.. måste bli frisk till måndag för jag får börja träna nästa vecka! :D Och så måste jag plugga i helgen för jag har två prov nästa vecka.. :(
Pussar
hihi hade lite tråkigt när jag jobbade med mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Yeeah uppdatering :-D längtar eft dig på planen gmn! Men snart e du tillbaka :) <3333

2009-11-28 @ 10:38:09
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0