Hemma igen :/

Hej nu är det så att jag kom hem från Danmark inatt och har väll sovit ett bra tag.. Men vi hade sjukt kul i Danmark och jag saknar det redan så jäkla mycket !! Man fick minnen som man aldrig kommer att glömma och som var sjukt roliga !! hihi när vi skulle åka av båten från Danmark så missade Linn och Felicia bussen så dom fick springa efter ;P hihi och jag kommer aldrig glömma dom skånska killarna som bodde i klassrummet bredvid oss som spelade hög bra musik hela tiden och dom var sjukt snälla och roliga ! Men sen gick vi upp på scenen och sjöng karioke typ hela laget också framför alla andra lag som var där.. och sen kommer jag inte glömma den äckliga maten och dom iskalla duscharna heller ! Men sen fanns det ju också några sjukt snälla norska både killar och tjejer som vi träffade.. Sen kommer vi ju till matchen om tredje plats och den gick väll inte så bra som vi hade hoppats på.. Vi förlorade på orättvisa straffar utan förlängning.. Men men vi hade sjukt kul iallafalloch det var väll huvudsaken ! :) 

Pussar 


Söta Linn på tivolit i Köpenhamn <3
På tågstationen på väg till Köpenhamn
Jag och Malin.. vi ser båda helt sjukt trötta ut men det va ju påkvällen så..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söööt du är <3

2009-07-24 @ 18:45:09
Postat av: Malin

haha faan va fina man kan va :D <3

2009-07-27 @ 22:09:03
URL: http://puffapiff.blogg.se/
Postat av: unika bloggdesigner, GRATIS!

Vill du ha en gratis blogg design?

Gå in på våran blogg och läs mer!

ALLT ÄR HELT GRATIS!

2009-08-16 @ 10:41:18
URL: http://unikabloggdesigner.blogg.se/
Postat av: nickita

vem e anonym ??

2009-08-23 @ 01:05:29
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0